NYFW: Proenza Schouler S/S 2013

NYFW is over, and the highlight for me, was the collection by Proenza Schouler. Each season they surprise me a little bit more. Their designs are edgy, colourful, and they're not afraid to take risks, to mix patterns and try new cuts. Even though I wouldn't wear some of those items, this is what I admire in fashion. Talented people bringing new styles, new inspirations, fresh and creative designs.

Acabou a Semana da Moda de NY, e A colecção para mim, foi a de Proenza Schouler. A cada estação conseguem surpreender-me mais um pouco. Gosto das ideias, de uma constante renovação no que toca a inspiração, cortes, tecidos, padrões. Não há medo de reinventar e inventar aqui, e é issoque me cativa na moda, poder ver coisas nunca antes vistas, que só mentes muito criativas seriam capazes de criar.



Comentários

Postagens mais visitadas